Morgen de grote dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kr8 - WaarBenJij.nu Morgen de grote dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kr8 - WaarBenJij.nu

Morgen de grote dag

Door: Marleen de Boer

Blijf op de hoogte en volg Kr8

30 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Lieve familie en vrienden,
Ik ben klaar om te vertrekken. Morgen is de grote dag; mijn eerste missie namens PUM Senior Experts. Afgelopen 12 maanden heb ik veel nagedacht over mijn dromen en één daarvan was mijn persoonlijke bijdrage leveren aan projecten in het buitenland. Ik ben door de selectie van PUM gekomen en toegevoegd aan de sector 'gezondheidszorg'. De bedoeling was dat ik binnen 1,5 jaar mijn eerste project aangeboden zou krijgen, maar, dit ging sneller; binnen 4 weken kreeg ik de vraag om naar Tanzania af te reizen. Ik vertrek morgen naar Dar es Salaam en wordt op het vliegveld afgehaald door de cardioloog van de kliniek. We verblijven samen een nachtje in Dar omdat ik laat arriveer. Maandagochtend na het ontbijt reizen we naar de eindbestemming; Morogoro. Ik ben gevraagd om een advies uit te brengen over de groeimogelijkheden van de kliniek. Een spannend avontuur. Ik heb gelukkig wel wat ervaring met het reizen, maar altijd met mijn gezin. Nu dus op eigen benen en met een duidelijke taak en doel. Ik heb aan de thuisblijvers beloofd om regelmatig van me te laten horen dus tot snel!
Kr8

Actief sinds 30 Juli 2016
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 9159

Voorgaande reizen:

05 December 2018 - 11 December 2018

PUM-trip naar Armenië

01 Juli 2017 - 16 Juli 2017

Suriname juli 2017

31 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Tanzania, Morogoro

Landen bezocht: