Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kr8 - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Kr8 - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor vertrek

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Kr8

04 December 2018 | Nederland, Nijmegen

Vandaag een drukke maar vooral chaotische dag op het werk. Laat thuis, hoofd vol, maar, knop moet om. Net ingecheckt; ik vlieg morgen vanaf Schiphol met Aeroflot naar Jerevan. Een stopover in Moskou en lokale tijd land ik om 01.00. Het wordt een pittige trip. Ik heb totaal geen verwachtingen en voorstellingen bij Armenië en ik heb het ook helemaal losgelaten. Geen idee waar ik slaap, waar ik ga werken, wat er van me wordt verwacht.... Voor mij een mooie uitdaging en oefening. Het ultieme loslaten en go with the flow. Ik krijg lieve berichtjes en kadootjes en dat doet me goed. Fijn om te voelen dat ik mensen om me heen heb die aan me denken en om me geven. Het valt me zoals altijd weer zwaar om van huis weg te gaan en het vertrek voor te bereiden. Het bekende gevecht tegen de heimwee. Ik weet ook dat het over gaat en dat er een prachtige ervaring voor in de plaats komt. Nog even de laatste spullen in de koffer, nog een nachtje lekker in mijn eigen bedje en morgen start het avontuur.

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Kr8

Actief sinds 30 Juli 2016
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 9150

Voorgaande reizen:

05 December 2018 - 11 December 2018

PUM-trip naar Armenië

01 Juli 2017 - 16 Juli 2017

Suriname juli 2017

31 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Tanzania, Morogoro

Landen bezocht: